Италианската компания Luxottica Group очаква първите очила от обявеното в края на миналата година партньорство с Intel през февруари или март 2016 г.
Това става ясно от думи на изпълнителния директор Масимо Виан, казани на среща с инвеститори, Mobile Bulgaria.
Според него умните очила ще позволят на потребителите да “видят, чуят и говорят”. Виан освен това е потвърдил, че компанията продължава работата си с Google по следващото поколение на очилата Glass.
Luxottica е собственик на брандове като Ray-Ban, Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli и Arnette, а освен това по лиценз прави очила за марки като Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Michael Kors, Starck Eyes, Tiffany и Versace.
Италианската компания помага и за новата версия на Google Glass