Новият смарт часовник Apple Watch от днес е достъпен в магазините по света.
В Токио японски любители на технологиите се наредиха на малка опашка, за да си купят първото носимо устройство на Apple, като този събитието не бе белязано от обичайната треска, предаде Ройтерс, цитирана от БТА.
Купувачите могат да вземат часовника само от определени скъпи бутици и универсални магазини, сред които The Corner в Берлин, Maxfield в Лос Анджелис и Dover Street Market в Токио и Лондон.
По този начин компанията позиционира устройството като моден артикул.
Днес обаче джаджата няма да се продава в магазините на Apple. Компанията съветва хората да правят онлайн поръчки, което би следвало да предотврати образуването на дълги опашки от поклонници на Apple.
Масовото струпване е познато от пускането на нов iPhone или iPad. Само че липсата на опашки пред магазините на Apple ще затрудни оценката на търсенето на умния часовник, предлаган в 38 варианта и на цени от 349 долара за спортния модел до 17 000 долара за златното издание.