Най-голямата в света социална мрежа Facebook отчете увеличение на приходите си от реклама с 64 процента през третото тримесечие.
Добрият резултат се дължи на подема при мобилните реклами, които стават все по-голяма част от общия рекламен бизнес на гиганта.
Стабилното нарастване означава, че компанията е успяла да насочи рекламодателите към мобилната си платформа в момент, когато потребителите използват мобилни устройства за достъп.
Facebook се радва на успешен период, отбелязва самият Марк Зукърбърг.
Вчера, преди обявяването на резултатите, акциите на компанията поскъпнаха до рекордния максимум от 81,16 долара. Това е над два пъти повече от цената от 38 долара при първичното публично предлагане.
За третото тримесечие печалбата на Facebook е 2,6 милиарда долара или 30 цента на акция, а приходите възлизат на 3,2 милиарда долара. Коригираните резултати превишават очакванията на Уолстрийт.
Тази година Facebook похарчи близо 22 милиарда долара в брой и акции, за да купи услугата са съобщения WhatsApp, и около 2 милиарда долара за компанията за виртуална реалност Oculus.