Чистите приходи на Yahoo за третото тримесечие на годината са 297 милиона долара, което е спад с цели 91 процента за същия период миналата година.
Все пак тези резултати не трябва да се приемат едно към едно, тъй като има най-малкото два фактора, които оказват влияние.
Най-напред през третото тримесечие на 2012 г. компанията продаде своите акции в Alibaba Group, така че регистрира необичайно високи приходи, които не могат да бъдат възпроизведени този път.
Освен това въпреки ниските финансови резултати, приходите на Yahoo все пак са по-високи от това, което анализаторите на Wall Street очакваха.
Представяйки данните, изпълнителната директорка на Yahoo Мариса Майер подчерта, че компанията се е съсредоточила най-вече върху мобилните услуги и партньорството си с външни компании за доставка на ново съдържание. Освен това тя добави, че Yahoo ще намали участието си в Alibaba от 261 милиона на 208 милиона акции. Yahoo е дала 130 милиона долара за придобиването на различни малки компании в третото тримесечие на годината, допълни още Майер.