90% от хората в Yelp пишат позитивно ревю след покупка

Без значение дали става въпрос за ресторант, търговски център, музей или дори улична будка за хот-дог – в Yelp могат да бъдат открити всякакви ревюта.

Въпреки това все още съществуват множество малки компании, които не се възползват от въпросния сайт за онлайн рецензии.

Нова инфографика от Merchant Warehouse, създадена от Column Five, показва, че 90 процента от потребителите в Yelp публикуват позитивни ревюта, след като закупят желаната от тях стока. Същевременно 93 процента от хората, проучващи Yelp, обикновен впоследствие правят своята покупка.

Очевидно е, че малките компании определено биха имали голяма полза от Yelp – особено на фона на подобни впечатляващи статистики. Годишните приходи на бизнесите, използващи въпросния сайт, се е увеличил средно с 8 хил. долара на година. Въпреки това, много малки компании все още не го използват.

Може да разгледате цялата инфографика на този линк.