OUYA не вдъхва доверие и не продава игри

Въпреки че когато бе обявена първата Android конзола OUYA изглеждаше като добра идея, днес тя по-скоро клони към дългия списък провалени добри замисли.

Това сочат данните, изнесени от самата компания, според която броят на потребителите, които си купуват игри за платформата, е доста нисък – едва 27 процента.

Огромната част от ползвателите на OUYA предпочитат да свалят безплатни заглавия или демо версии на Android игри.

Едноименната компания все още вярва, че нещата могат да се подобрят и изпълнителната директорка на OUYA Джули Урман вече изтъкна, че няма да бъде далеч деня, в който създател на игра за OUYA ще може да се похвали с приход от един милион долара. Това обаче изглежда изключително като пожелание предвид, че най-комерсиално успешната до момента игра за конзолата – Tower Fall на Мат Торсън – е докарала на своя създател едва 21 000 долара. TowerFall е продала 2 000 копия, което е безкрайно малко в света на видео игрите, но очевидно за OUYA това е моментен рекорд.

Според Урман все още е рано да се правят прибързани заключения за това как ще продължи да се представя платформата.