Facebook печели по $1 млн. от спонсорирани истории

Изпълнителният директор Марк Зукърбърг, директорът “Операции” Шерил Сандбърг и финансовият директор Дейвид Еберсман проведоха първата си телеконференция като публична на компания, на която съобщиха финансовите резултати на компанията за последния период, пише Mashable.

Тримата обсъждаха предимно рекламните продукти на социалната мрежа, които съставляват близо 86 процента от нейните приходи за второто тримесечие на 2012 г. 

Изпълнителният директор Зукърбърг подчерта необходимостта да направи рекламите по-социални – повечето, които са във Facebook в момента не са. Той изтъкна, че спонсорираните истории в социалната мрежа – основният “социален” рекламен продукт – генерират 1 млн. приходи на ден. Половината от тях са от мобилните апарати.

Директорът “Операции” Сандбърг допълни, че спонсорираните истории на настолните и мобилните устройства се справят много по-добре и достигат до много повече хора, отколкото онези, показвани в дясната част на новинарската стена.