Facebook, Twitter и Tumblr отдавна навлязоха в “промоционалния” бизнес с функции като промотирани туитове и акцентирани постове. Ред е и на геосоциалната мрежа Foursquare.
Миналата седмица компанията позволи на компаниите да изпращат местни ъпдейти – да речем специалитета на деня в даден ресторант – до своите “най-добри клиенти”, които се намират в района. Т.е. онези, които се чекират най-често или са харесали техния бизнес във Foursquare.
Сега компаниите ще могат да изпращат тези промотирани ъпдейти и до хора, които не се водят за най-добрите им клиенти, но имат потенциала да се превърнат в такива. Рекламите ще бъдат насочени към онези потребители, които посещават сходни места или имат приятели, които се отбиват редовно на въпросното място.
Тези т.нар. промотирани ъпдейти ще бъдат обвързани с множество големи вериги, като Gap, Old Navy, Hilton, JC Penney, Best Buy и Walgreens, както и с някои по-малки бизнеси.
Останалите близо 1 млн. търговци, регистрирали се в геосоциалната мрежа, ще могат да се рекламират по този начин “през идните месеци”, заяви говорител на компанията.