Как да разбирате, когато вашите like-ове са на пазара

Над 5.6 млн. продукти са „харесани” в мрежата, твърди TheFind. Миналата седмица шопинг сайтът въведе нова функция, която ви информира автоматично кога продуктите, които сте харесали, излизат на пазара.

За да започнете да получавате нотификации, просто инсталирайте Glimpse приложението на TheFind във Facebook. То ще ви уведомява и за евентуални отстъпки.

Системата е удобна и лесна за инсталиране, но има един недостатък. Ако харесате продукт в Nordstorm да речем и той бъде пуснат в продажба в Net-a-Porter, няма да получите нотификация. Според изпълнителният директор на TheFind Сива Кумар тази опция ще бъде налична на по-късен етап.

Системата наподобява характеристика, която бе въведена в Pinetrest през май. Ако свържете вашия Pinetrest акаунт с Lyst.com, ще получавате имейли всеки път, когато продукт, който сте „закачили”, излиза на пазара или е намален. За разлика от TheFind тук ще бъдете уведомявани дори тогава, когато дадена стока се появи и в различен от посочения от вас магазин.