Modern Warfare 3 е най-успешният развлекателен продукт

Call of Duty: Modern Warfare 3 официално бе коронована като “най-мащабната премиера в развлекателната индустрия”.

Издателят Activision има всички поводи да бъде доволна. За първите 24 часа от престоя си на пазара шутърът продаде около 6.5 милиона бройки в Северна Америка и Великобритания. На практика тези продажби доведоха до постъпления от над 400 млн. долара в касите на издателя.

Тези данни се базират на информация от английската компания Charttraсk, която следи представянето на различни развлекателни продукти.

Досега първенството за най-успешен развлекателен дебют се държеше от Black Ops, която продаде 5.6 милиона копия миналата година и с това измести Modern Warfare 2, от която за първите 24 часа се похарчиха “едва” 4.7 милиона диска.

“Вярваме, че премиерата на Call of Duty: Modern Warfare 3 е най-голямото събитие в историята на развлекателния бизнес и успяхме да постигнем този рекорд, сумирайки продажбите само в два региона”, обяви изпълнителният директор на Activision Боби Котик в свое изявление по случая, като добави, че продажбите на поредицата до момента надхвърлят приходите, реализирани от “Междузвездни войни” и “Властелина на пръстените”, които са най-касовите филмови серии.