Как новият изпълнителен директор на Yahoo Мариса Майер възнамерява да съживи интернет компанията? Като я доближи максимално до Google, пише Mashable.
Според AllThingsD Майер ще въведе няколко основни промени в главния офис в Сънивейл. Сред тях откриваме седмични срещи на целия персонал в петък следобед и безплатна храна в кафето. Досега едно пиле Терияки струваше 5.31 долара, а най-обикновена кифла – 3.65 долара.
Макар и на пръв поглед подобни идеи да изглеждат директно взаимствани от Google, те отдавна са редовна практика в компаниите от Силициевата долина. И Facebook, и Twitter сервират безплатна храна всеки ден на своите служители.
Тези дребни промени би трябвало да подобрят цялостното настроение в Yahoo, чийто публичен и вътрешен имидж се развали през последните няколко години.
Майер планира и някои “големи промени” на работното място, които ще го направят “по-добро за сътрудничество и по-готино”. Новият шеф обеща да подобри и основните продукти на компанията, включително имейла, Flickr и търсачката. Не на последно място – много е вероятно Майер да обяви и покупката на нови бизнеси в идните дни.