IBM трансформира маркетинговите стратегии

 

IBM обяви, че финализира придобиването на Unica Corporation – компания, предоставяща решения, базирани на облачни системи, които спомагат за рационализирането и автоматизирането на маркетинговите процеси, и също така прогнозират предпочитанията на клиентите. С придобиването на Unica и Coremetrics, IBM ще даде възможност на клиентите си да развиват по-ефективни комуникации, като същевременно минимизират маркетинговите си разходи. 

В днешната интерактивна глобална бизнес среда, детайлната информация относно клиентите е основен приоритет за всяка компания, независимо от кой бранш е. Според скорошно проучване на IBM, проведено сред 1500 изпълнителни директори, 95% от тях споделят мнението, че да бъдат по-близо до клиентите си е от ключово значение за постигане на техните бизнес цели. За да постигнат резултати в това отношение, компаниите трябва да разполагат с по-детайлна информация за поведението и предпочитанията на клиентите, която да използват с цел създаване на по-ефективни маркетингови комуникации.

Unica е помогнала на над от 1500 организации от цял свят да анализират по-добре предпочитанията на клиентите и тенденциите, да прогнозират нуждите на клиента и да изпълнят и измерят резултатите на своите маркетингови кампании. Сред клиентите на  Unica се нареждат лидери в своите области, като Best Buy, eBay, ING, InterContinental Hotels Group, Monster, и US Cellular.

“Пазарът реагира много благоприятно, когато IBM обяви намерението си да придобие Unica”, заяви Ючун Лий, изпълнителен директор на Unica. “През последната година, Unica добави близо 450 клиенти, включително и много лидери в бранша като Air France, Autodesk, Hilton Hotels, O2, Qualcomm, и United Airlines”, допълва Ючун Лий.

“IBM се ангажира да помага на маркетинг директорите да се справят с предизвикателствата, пред които са изправени маркетинг организациите в днешно време”, споделя Борислав Борисов, директор софтуерна група, IBM България. “Unica и Coremetrics ще ни помагат да предоставим на клиентите ни детайлна информация за техните потребители, както и измерими резултати за различните канали за продажба. Ние ще поддържаме уеб системите за анализ, в които клиентите на Unica и Coremetrics са инвестирали, като предоставяме иновативни за индустрията възможности за уеб анализ, предназначени за потребители от различни браншове и анализатори, както в самия търговски обект, така и чрез облачни системи”.