Професионалната социална мрежа проправи своя път и до таблета на Apple.
Продуктовият мениджър на Linkedin Маниш Шарма заяви в блога на компанията, че целта на приложението е да “предостави най-приятното преживяване за потребителите на iPad”.
То представлява своеобразен личен асистент, ще се интегрира с календара ви и ще постави фокус върху персонализираната новинарска информация. Т.е. Linkedin за iPad ще ви показва кои статии са популярни сред вашите приятели.
“Нашата мобилна платформа е най-бързо разрастващата се потребителска услуга в Linkedin. Нашата цел е да бъдем мястото, което всеки професионалист посещава ежедневно”, пише Шарма. Очевидно неговата компания се опитва да окуражи потребителите да ползват Linkedin много по-често.
Въпреки че със своите 150 млн. потребители Linkedin е сред най-популярните социални мрежи в света, само една трета от тях посещават сайта всеки ден. За справка – повече от половината от Facebook потребителите влизат в социалната мрежа на Марк Зукърбърг всеки ден.