Sony представя своите технологии на CES 2024

На изложението ще бъдат представени разнообразни инициативи и технологии на компанията, които дават възможност на творците да превърнат творческите си пориви в истории

 

Sony ще участва на изложението CES 2024, което се провежда в Лас Вегас, Невада, от вторник, 9 януари (PST), под мотото “Технологиите – двигател на креативността”.

Кеничиро Йошида, председател и главен изпълнителен директор на Sony Group Corporation, беше водещ на пресконференцията, проведена на 8 януари, понеделник, преди официалното откриване на изложението. Във встъпителната си реч той изтъкна, че като компания, работеща в сферата на креативните забавления, Sony винаги е считала, че творческите потребности на хората са основния мотиватор за създаването на креативни технологични решения. Компанията винаги е била отдадена на идеята да бъде движещата сила, която осигурява на авторите на съдържание това, от което имат нужда. Към него на сцената се присъединиха и други презентатори и заедно представиха инициативите в подкрепа на авторите на съдържание в различните бизнес подразделения на Sony – музика, филми и телевизионни продукции. Бяха представени нови решения за създаване на визуално и пространствено съдържание и ангажиране на феновете общества като аниме, спорт и игри, и инициативи свързани със забавлението и безопасността (с цел напредък в пространството за мобилност). Беше представено най-доброто от различните технологии, залегнали в основата на тези инициативи. Кеничиро Йошида закри пресконференцията, като подчерта, че Sony изцяло приема идеите, които хората дават, и доразвива техните истории, като непрекъснато се стреми да служи като двигател на креативността с помощта на технологиите.

Презентатори на пресконференцията (по ред на участие):

・Kenichiro Yoshida (Кеничиро Йошида, Председател и главен изпълнителен директор на Sony Group Corporation)

・Jon Platt (Джон Плат, Председател и главен изпълнителен директор, Sony Music Publishing)

・Neal Manowitz (Нийл Мановиц, президент и оперативен директор на Sony Electronics Inc.)

・Katherine Pope (Катрин Поуп, президент на Sony Pictures Television Studios)

・Toshihiro Mibe (Тоширо Мибе, президент и изпълнителен директор, Honda Motor Co., Ltd.)

・Izumi Kawanishi (Изуми Каваниши, президент и главен оперативен директор на Sony Honda Mobility Inc.)

・Jessica Hawk (Джесика Хоук, вицепрезидент на Microsoft)

Изложбена палата на Sony

Дати: От 9 януари (вторник) до 12 януари (петък) 2024

Място: Las Vegas Convention Center, Палата # 21800

Какво ще представи Sony?

От технологии за създаване на съдържание до ангажиране на феновете и разширяване на възможностите и пространствата за „Кандо“, изложбата ще се фокусира върху това как Sony помага на авторите на съдържание да изследват и създават повече, като им предоставя иновативни технологии, с които да разказват своите истории, да забавляват и да откриват нови начини, по които да изпълват света с емоция.

Sony също така си поставя за цел да намали въздействието върху околната среда и презентационният кът на изложението е от повторно използвани от предходната година материали. Разположението и дизайнът му са планирани така, че да намалят необходимостта от мащабни конструкции. Освен това, информационните панели в изложбената палата са изработени от Original Blended Material, който е хартиен материал, оригинална разработка на Sony.

  • Нова технология за усъвършенствана визуализация на Sony Pictures Entertainment (SPE): Torchlight

Sony представя Torchlight – ново революционно пространство за високотехнологична визуализация, което включва най-новите собствени технологии на компаниите от Sony Group в сътрудничество с Unreal Engine на Epic Games – най-отвореният и високотехнологичен инструмент за 3D в реално време. Torchlight позволява на снимачният екип да създава дигитални сцени във виртуална практична среда преди реалното заснемане. Това е възможно с помощта на Unreal Engine и виртуални камери, включително Virtual Production Tool Set, който свързва гладко виртуалните среди с продукцията на снимачната площадка с помощта на цифровата камера Sony VENICE. Авторите на съдържание също така ще имат достъп до различни собствени технологии на Sony, включително мобилната система за улавяне на движения “mocopi. Тези и още технологии са включени в работния алгоритъм на Torchlight и помагат на авторите на съдържание да освободят своя творчески дух в реално време.

  • Бъдещето на създаване на съдържание- Virtual Production

За да създаде допълнителни възможности за авторите на съдържание, Sony подкрепя развиването на Virtual Production – нова форма на създаване на съдържание, от етапа на технологична разработка до предоставянето на производствени решения. За тази цел Sony комбинира най-новите технологии в областта на цифровата фотография, сензори и дисплеи с предимствата на рендериране в реално време, използвайки игрови двигатели. Pixomondo, Sony PCL и SPE предоставят креативни услуги и сценична инфраструктура за всеки етап от процеса навсякъде по света, за да покрият нуждите на целия производствен процес от пред продукция и заснемане на снимачната площадка с помощта на Virtual Production до етапа на постпродукция.

  • PlayStation5 продукти и игри

Sony Interactive Entertainment представя най-новата хардуерна серия на PlayStation 5, която включва иновативни продукти като нова PlayStation 5 конзола с по-малки размери, PlayStation PortalTM за дистанционна игра, безжични слушалки Pulse ExploreTM, контролер AccessTM и предстоящите слушалки с микрофон Pulse EliteTM. Ще бъде показана и колекцията Deep Earth Collection от стилни металически калъфи за PS5 и безжични контролери DualSense. В палатата, гостите на изложението могат буквално да „изживеят“ Gran Turismo 7 както на PS5, така и на PlayStationVR2 (PS VR2) в завладяващи симулатори, както и да изпитат предварително чисто новия режим No Return в The Last of UsTM Part II Remastered на Naughty Dog, който ще бъде пуснат официално на 19 януари.

  • Нови технологии за забавления и ангажиране на феновете

Sony развива инициативи за ангажиране на спортните фенове. Заедно с Manchester City Football Club, в момента Sony провежда PoC тестове (доказване на концепция) с цел предоставяне на нови услуги, с които да се създаде глобална онлайн общност за феновете. Бета версия на услугата ще бъде пусната за тестване от феновете по-късно тази година. Вече са започнали закритите проучвания, като феновете проявяват засилен интерес към проекта. В изложбената палата посетителите ще могат да разгледат ново съдържание от виртуалния Etihad Stadium и да участват в изживявания, с които да споделят своята страст и любов към отбора и играчите.

Спортните бизнеси на Sony ще демонстрират инициативи чрез няколко големи спортни съоръжения от цял свят, които прилагат оптичното проследяване на Hawk-Eye Innovations, технологията за визуализация на спортните данни Beyond Sports и опита на Pulselive в ангажирането на феновете за създаване на невиждани досега изживявания, които да отговарят на нуждите на разнообразна публика, включително и на по-младите поколения.

  • Завладяващи музикални преживявания от следващо поколение

Sony Music разработва нови възможности, с които изпълнителите ще могат да ангажират по-голяма част от своите фенове през гейминг платформите и други среди за забавления с помощта на технологиите за създаване на игрови двигатели и виртуална продукция. Посетителите ще могат да изпробват три приложения на завладяващи музикални изживявания от ново поколение. Изложбата ще демонстрира как виртуалните производствени възможности на Sony и Unreal Editor for Fortnite (UEFN) на Epic Games могат да бъдат използвани за създаване на музикално видео към песента “Jericho” от изпълнителя на Columbia Records Iniko и ще видят Journey Through Jericho – Fortnite остров, базиран на видеото. Посетителите в изложбената палата ще могат да изпитат и Nitewave – нов музикален остров за Fortnite, изграден с UEFN. Посетителите на изложението ще могат да играят AVNU: Where Music Meets, музикалната дестинация на гейминг платформата Roblox, фокусирана върху игри с музика, предизвикателства и събиране на виртуални стоки, включваща и музика от талантите на Sony Music, сред които е и изпълнителя от Arista Records Paul Russell.

  • Sony Pictures Virtual Reality

Sony Pictures Virtual Reality (SPVR) демонстрира своята най-нова междуплатформена мултиплейър VR игра – Ghostbusters: Rise of the Ghost Lord, допълнение към изграждането на светове в любимата вселена на Ghostbusters. Изложбата ще включва технологиите за проследяване на очите и обратна връзка от VR очилата за PS VR2, последно поколение VR очила за PS5 и адаптивно управление с контролер PS VR2 Sense. SPVR разширява използваната от SPE интелектуална собственост, като предоставя завладяващи изживявания чрез производството и разпространението на VR игри и изживявания по цял свят по всички потребителски канали, включително домашни забавления или специализирани физически локации за забавления (location-based entertainment).

  • Завладяващи истории: Създаване на осезаеми, реалистични изживявания, които пренасят сътвореното в реалния свят чрез специализирани локации за забавления 
  • Демонстрация на сензорни и интерактивни технологии за специализирани локации за забавления

За да могат авторите на съдържание да се възползват от нови средства за творческо изразяване и добавяне на допълнителна стойност към своето авторско съдържание, Sony инициира PoC изпитвания за завладяващи изживявания, за които са използвани сензорните и интерактивни технологии на компанията в сътрудничество с цялата IP&S Група. Като част от тази демонстрация посетителите могат да изпитат завладяващия свят на Ghosbusters, като използват уникалната хаптична технология на Sony, улавяне на движение без маркери и мобилната система за записване на движения “mocopi”.

В допълнение SPE се фокусира върху специализираните локации за забавления по цял свят, включително Columbia Pictures Aquaverse в Тайланд, който е избран от CNN за един от най-добрите нови тематични паркове. Изложбата представя видео на тези инициативи, включително първата самостоятелнa дестинация за забавления на студиото, Wonderverse, която ще отвори врати в Чикаго този януари.

  • Нови креативни пространства: Бъдещето се определя от повече пространства за Кандо моменти – трансформирана мобилност 
  • Сензорни технологии за подобряване на безопасността при мобилност

“Safety Cocoon” е концепция, която има за цел да подобри безопасността на превозните средства, като засича зона от 360 градуса около превозното средство в различни ситуации, възникващи като част от ежедневното шофиране, и позволява на водачите да предприемат своевременни действия за избягване на риска. В изложбената палата посетителите могат да изживеят различните сензорни технологии на Sony, използвани за поддръжката и реализацията на тази идея. Като осигурява резолюция и чувствителност, които надвишават тези на човешкото око, сензорните технологии на Sony имат за цел да подобрят безопасността, като служат като очи, улесняващи мобилността и подпомагащи доставянето на нови мобилни изживявания.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *