За всеки с интерес в графичния дизайн, за първи път врати отваря REDESIGN YOURSELF-зоната, в която сили обединяват SoftUni Creative, Know-How Show-How и Design Academy
От сряда, 13 септември, до 15 септември, София се превръща в столица на рекламната и печатната индустрия. Защото залите на Интер Експо Център приемат 11-ото издание на международното изложение COPIS. „Графичният и пространственият дизайн, материалите, консумативите за печатната индустрия, производството на рекламно-информационни елементи и визуални комуникации са основните акценти на формата“, споделят организаторите. Те подчертават ключовите партньорства с FESPA BULGARIA ASSOCIATION и Българска дизайн група. В специалната зона REDESIGN YOURSELF зона сили обединяват SoftUni Creative, Know-How Show-How и Design Academy.
През последното десетилетие COPIS се превърна в бизнес платформа и ключово събитие за Югоизточна Европа. Изложението дава възможност за развитие на бизнеса чрез създаване на нови бизнес контакти, разширяване на продуктовото портфолио и стъпване на нови пазари. От друга страна, форматът изгражда екосистема от съпътстващи събития за професионално и личностно ориентиране и надграждане.
Перспективите
От 13 до 15 септември изложителите ще представят тенденциите при графичния и пространствения дизайн, дигиталния печат, материалите и консумативите за печатната индустрия, софтуер за печат и управление на бизнес процесите, промоционални сувенири и подаръци, рекламен текстил, производство на рекламно-информационни елементи и визуални комуникации.
Създадената от COPIS екосистема ще превърне София в гореща точка за рекламни дизайнери и агенции, фрийлансери, дистрибутори и търговци, маркетинг специалисти и рекламисти, фотографи, собственици и представители на печатници, издателски къщи, фотографски стиуда, бранд мениджъри и др.
Негово Величество – Дизайнът
Образованието и кариерното развитие са сред акцентите на съпътстващата програма. В магията на графичния дизайн ни потапя REDESIGN YOURSELF–зоната на COPIS. През всички дни на изложението вдъхновяващите екипи на SoftUni Creative, Know-How Show-How и Design Academy ще са там и ще дават подробна информация за перспективите, които създават и за възможностите, които последните тенденции в дизайна и реклама разкриват.
На 13 септември REDESIGN YOURSELF ще е арена на дискусията „Има ли бъдеще образованието по графичен дизайн в България?“, организирана от Know-How Show-How, в партньорство с Octoplay и Интер Експо Център. Събитието е отворено за преподаватели, професионалисти, студенти и въобще, всеки обвързан с графичния дизайн.
Под модераторството на Филип Бояджиев от Know-How Show-How, в събитието се включват доц. д-р Ненко Атанасов – Национална художествена академия, доц.Илия Кожухаров – Нов български университет, Александър Иванов – SoftUni Creative, Ива Хлебарова – Design Academy и Дима Стефанова, Know-How Show-How. Всеки с интерес в дискусията може да вземете билета си на www.iec.urboapp.com , с код copis23“, след предварителна регистрация.
Три дни=три изложби
COPIS 2023 приема три интригуващи изложби. Всички рекламисти и любители на историята ще бъдат върнати към миналото от изложбата “Рекламата е душата на търговията. Печатната реклама в България през първата половина на ХХ в“. Предоставена от Държавна агенция „Архиви“, тя събира 800 реклами от началото на ХХ в. до Втората световна война.
Със смелия си вдъхновяващ подход, интересът ще привличат изложбите на Национална гимназия за приложни изкуства „Свети Лука“, специалност „Пространствен дизайн“ и на студентите от Националната художествена академия, специалност „Рекламен дизайн“.
COPIS 2023 стартира в сряда, 13 септември. Билетите за посещение са достъпни на www.copi-s.com и на касите на Интер Експо Център през всички дни на изложението. На 13 и 14 септември вратите са отворени за посетители от 10.00 до 18.30 ч, а на 15 септември – до 18.00 часа.