Panasonic представя последните си иновации и визията си за по-устойчиво бъдеще на IFA Berlin 2023

Panasonic ще представи най-новите си потребителски продукти – от телевизори до домашна аудиовизуална техника, малки кухненски уреди, лична грижа, цифрови изображения и интелигентна комуникация – в зала “HUB27” на IFA 2023 в Berlin.

Това е част от ориентирания към потребителите холистичен подход на марката, който се фокусира върху благосъстоянието на хората, обществото и планетата в четири различни измерения.

“Нашата цел е да постигнем баланс между индивидуалното благосъстояние и глобалната устойчивост и работим усилено, за да реализираме тази визия,” обясни Masahiro Shinada, Главен изпълнителен директор на Panasonic Corporation.

Panasonic работи интензивно върху водещи в индустрията решения, свързани с намаляването на CO2 и кръговата икономика; важни стъпки, които водят до преосмисляне на философията на продуктовия дизайн и дават приоритет на по-дългите жизнени цикли на продуктите – например чрез използване на модулни конструкции за по-лесно ремонтиране или интегриране на IoT за прогнозно откриване на неизправности – и по-достъпни оферти за обновяване и абонаментни модели.

В същото време, компанията вече успешно декарбонизира своите около 250 фабрики. Panasonic също така разширява производството на термопомпи в Европа. За да укрепи допълнително бизнеса с термопомпи, до 2025 г. Panasonic ще инвестира над 300 милиона евро в научноизследователска и развойна дейност, производство и продажби и маркетинг.

На IFA 2023 Panasonic ще се фокусира върху корпоративната си визия “Цялостно благополучие”, която включва:

  • “Пространствено благополучие” (Телевизия и домашно забавление);
  • “Външно благополучие” (Лична грижа);
  • “Вътрешно благополучие” (Малки кухненски уреди);
  • “Социално благополучие” (Цифрови изображения и грижа за домашните любимци).

“През годината, в която вече представихме толкова много авангардни и награждавани продукти във всички категории, наистина очакваме с нетърпение да обясним нашата стратегия и още повече нови продукти на нашите европейски партньори в търговията на дребно в Берлин,” обяснява Hideki Katayama, Управляващ директор на Panasonic Marketing Europe GmbH.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *