Четири причини за участие в конкурса Сайт на годината

И тази година конкурсът Сайт на годината ще отличи най-стойностните уеб проекти в България. Креативни български дизайнери и разработчици, както и техните клиенти ще имат възможността да се състезават с проектите си и да получат оценка и признание за труда си.

 

За собствениците на уебсайт, блог, електронен магазин или мобилно приложение, участието в надпреварата има множество позитиви, сред които достигане до широката публика, получаване на професионална обратна връзка от някои от водещите експерти в бранша, както и ориентиране къде се намират сред конкурентите в своята област.

 

По-долу можете да видите някои от най-значимите ползи от участието в единствения български конкурс за онлайн проекти.

 

Оценка на проекта и обратна връзка

 

Най-трудното съревнование е това със собствените ни недостатъци. Участващите в Сайт на годината проекти ще бъдат оценявани от професионално и обективно жури, което включва утвърдени експерти от различни области на програмирането, дизайна и дигиталния маркетинг. Те не само ще оценят достойнствата на вашия сайт, а и могат да ви дадат полезна обратна връзка за неговите слабостите и как да ги премахнете.

 

Нетуъркинг

 

В рамките на инициативата ще се проведат събития, на които участниците в Сайт на годината ще могат да се запознаят с водещите специалисти и предприемачи от българския онлайн бранш, да получат още ценни съвети за това как да подобрят проектите си, както и да се информират за най-актуалните тенденции в бранша.

 

Къде си спрямо другите сайтове в твоята област?

 

По време на предварителните дискусии, както и на церемонията по награждаване и оповестяване на резултатите от конкурса ще можете да се запознаете с конкурентните проекти във вашата област и да прецените къде се намирате спрямо тях. Ако вие не сте сред победителите в своите категории, ще имате възможност да разберете с какво се отличават те.

 

Популяризиране на нов проект

 

Когато става дума за съвсем нов проект в интернет, всяко споменаване в публичното пространство – онлайн или офлайн – е важно. Конкурсът Сайт на годината е една от най-добрите възможности професионалната общност да научи за новия ви корпоративен сайт, онлайн магазин, медия или друг уеб проект. Отличаването му на Гала церемонията по награждаване на победителите, която ще се проведе на 7 ноември, е възможно най-добрият стимул за неговото успешно развитие.

 

“Сайт на годината може да бъде използван като мощен маркетингов инструмент за участниците в родното онлайн пространство и може да предостави на уеб предприемачите ценна обратна връзка. Участвайки в конкурса ще позволите на много хора да се запознаят с вашия сайт или приложение. По този начин ще можете да промотирате своя нов проект или дигитално студио” – съветва Жюстин Томс, основател на конкурса.