Норвежкият бранд Mill навлиза на българския пазар чрез партньорство с ASBIS

Норвежкият производител Mill, специализиран в създаването на интелигентни решения за отопление и качество на въздуха, е носител на няколко престижни европейски награди за потребители и дизайн, включително IF Design Award и Red Dot Design Awards

 

Портфолиото на марката Mill ще бъде налично в магазините Технополис България и Практикер. За това ще съдейства ASBIS – компания с обширен опит в успешни партньорства в секторите на информационните технологии и потребителската електроника, която представя марката Mill на българските потребители.

Първата продуктова линия на марката ще се състои от няколко модела стенни и свободностоящи конвектори за различни нужди, като 4 от моделите предлагат управление чрез Wi-Fi.

Стенните конвектори Mill Generation 3 Wi-Fi са оборудвани с PID управление, което интелигентно управлява мощността, премахва резките включвания и изключвания и поддържа постоянни, икономични температури. Интуитивното отопление, поддържано от високотехнологично машинно обучение, предвижда изменения в околната среда и поддържа желаната стайна температура по предварително зададени персонализирани настройки. Приложението на Mill позволява на потребителите да управляват отоплителите дистанционно, гарантирайки енергийна ефективност и оптимален комфорт.

В областта на компактните решения за отопление Mill представя вентилаторния отоплител Mill Compact и преносимия радиатор Mill WiFi Max. Елегантният скандинавски дизайн перфектно се вписва в модерните интериори, предлагайки ефективно отопление за различни по големина стаи, запазвайки компактност и преносимост.

Mill предефинира концепцията за отопление, като безупречно съчетава естетика и функционалност. Техните иновативни дизайни, включващи изчистени елементи и стилна черно-бяла естетика, бързо трупат популярност в Норвегия, което е свидетелство за изискаността им и органичното вписване в духа на “хюге”. Масовото възприемане на смарт решения с удобни команди през смартфон дава тласък в разпространяването на Mill на международния пазар, засилвайки още повече неговата позиция като лидер в индустрията.

Андрей Казенау, мениджър по бизнес развитие на ASBIS Group, изрази вълнение по повод представянето на Mill на българските клиенти, като заяви:

“ASBIS е горда от партньорството с новите висококачествени марки с водещи технологии на българския пазар, предлагайки иновативни технологии и изключителни дизайнерски решения за предстоящите есенни и зимни сезони. Нашият опит в европейския пазар ни показа изключителното представяне на марката Mill и високото ниво на удовлетворение на клиентите, което тя предлага. Успешното стартиране на марката в други държави, където резултатите надминаха очакванията ни през първите месеци, служи като доказателство за нейното изключително качество и вдъхновението, което предизвиква. Ние с нетърпение очакваме да повторим този успех в България”.

Българските потребители вече могат да закупят продуктите на марката Mill от партньорските търговци и онлайн платформи.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *