Philips представи бизнес решения за българския пазар, които дават възможност на маркетинг мениджърите и управителите на компании да надскочат традиционното ниво в промотирането на своите стоки и услуги като създадат интерактивна среда за клиенти и партньори.
Сред тяг итйруване LCD тъч монитор, 46“ LED дисплей без рамка, 42“ LED дисплей – BDL4250EL, моделът BDL4220QL с ниска консумация на енергия и др.
В България са вече е достъпна и линията Philips Clinical Review. Тези дисплеи имат уникално, антимикробно покритие за ограничаване на излагането на бактерии и възможно заразяване. С размери на екрана от 21.5, 24 и 27 инча, ултра резки, висококачествени панели и DICOM-съвместимо D-Image изображение за достоверни цветове и възпроизвеждане на степените на сивото, тези дисплеи помагат на професионалистите в клиниките за поставяне на точни диагнози.