Приходите от онлайн рекламите удариха нова рекордна стойност в Съединените щати през последното тримесечие.
Общите продажби през първото тримесечие на 2013 г. (януари-март) възлизат на 9.6 милиарда долара, което е скок с 15.6 процента спрямо онези 8.3 милиарда долара, реализирани за същия период през 2012 г. Данните са на Бюрото за интерактивна реклама на PricewaterhouseCoopers.
Според компанията новите данни показват протичащата в момента промяна в света на рекламата, съгласно която все повече фирми се ориентират към онлайн пазарите.
“Клиентите се обръщат към интерактивните медии, за да открият най-новата информация, да се свържат с други хора през социалните медии или просто да се забавляват”, коментира шефът на бюрото Рандъл Ротенберг. “Постигнатото през първото тримесечие на годината ясно илюстрира, че пазарите признават дигиталното поле за новото място, където си дават среща всички видове дейности на всички видове екрани в дома, офиса и на път”.