Google+ може и да е далеч от показателите на Facebook, но все пак не е и напълно изоставено място. Това показват нови данни на компанията Experian Hitwise, които дори отчитат повишена посещаемост на социалната мрежа за миналия месец.
Посещенията в Google+ за март са малко над 61 милиона, което е увеличение със сериозните 27 процента спрямо февруари.
Experian Hitwise счита за “посещение” всеки период, при който потребител влиза в сайта и се връща отново там в рамките на следващите 30 минути.С други думи, ако постнете нещо в Google+ за секунди, после прекарате 25 минути във Facebook, а след това се върнете в Google+ профила си, това се отчита като едно посещение.
Новите данни идват успоредно с изказването на изпълнителният директор на Google Лари Пейдж, че неговата социална мрежа вече може да се похвали с повече от 100 милиона активни потребители. Въпреки това Пейдж бе по-завоалиран в своето изказване и не пожела да уточни какво има предвид под “активни”. Проучване на comScore наскоро показа, че средният потребител на Google+ прекарва едва 3.3 минути в социалната мрежа.