Теленор дава допълнителни мегабайти на клиентите си

Теленор отбелязва есента с MB за клиентите си, през мобилното приложение MyTelenor. Кампанията е под наслов „Есенни листа и дъжд от мегабайти”. До 1 ноември 2020 г., всеки ден, всички клиенти на абонаментните планове на Теленор, които са свалили и инсталирали версия 2.4.0 или по-нова на мобилното приложение MyTelenor, могат да кликнат на банера на…

Виж повече

Как дигитализацията помага за справяне с COVID кризата

През последните месеци COVID-19 засегна всички аспекти от живота ни и не на последно място всички сегменти на бизнеса – от най-големите компании, до новостартиращите предприемачи. Много организации промениха начина си на работа, за да могат да отговорят на новите предизвикателства. Тези тенденции се засилват с настъпването на есента и втората вълна на епидемията. Както…

Виж повече

Теленор ще обслужва приоритетно корпоративни клиенти

Теленор осигурява приоритетно обслужване за бизнес клиентите си с малки фирми, обслужвани в магазините в цялата страна. Телекомът ще им предостави възможност да си запазят ден и час за обслужване или консултация относно абонаментите на фирмената група или предлаганите от оператора услуги. Част от служителите в обособени магазини, бизнес експерти, ще бъдат специално обучени да…

Виж повече

Теленор провежда дигитално скаутско приключение

За втора поредна година Теленор България провежда образователна игра насочена към сигурността на децата онлайн. За целта компанията създаде приложението Digital Scouts, достъпно напълно безплатно в Google Play и Apple App Store. Тази събота, 17 октомври, всички желаещи да станат част от дигиталното скаутско приключение ще могат да се впуснат в дебрите на играта “Дигитални…

Виж повече