Китайската компания Alibaba успя да реализира продажби за над 1 милиард долара само за 24 часа, с което постави нов рекорд по потребителска активност и приходи от онлайн търговия.
Акцията бе посветена на отбелязвания в Китай на 11 ноември “ден на самотните сърца”, който е своеобразен аналог на празнувания на запад ден на Свети Валентин.
Активната рекламна кампания, сериозните отстъпки и гигантският пазар позволиха на китайската компания неколкократно да изпревари западните си конкуренти по показатели за най-силен период – коледните разпродажби.
Вчерашната разпродажба засенчи най-големите промоционални дни за пазаруване в САЩ, тъй като общите продажби за Деня на благодарността, Черния петък до Кибер понеделника миналата година са се равнявали на 5,3 милиарда долара.