LG с нови пpодукти и нова стpатегия на MWC

С две нови G смартфон серии, трето поколение LIII серия и внушителни нови UX функции, LG Electronics обяви в началото на Mobile World Congress (MWC) намерението си да разшири потребителската си база през 2014 г. чрез завладяващи нови продукти, създадени да посрещнат изискванията на потребителите по целия свят.

Приключвайки успешно 2013 г., когато пусна на пазара дълго обсъжданите G2, Nexus 5 и G Flex, компанията е уверена, че продуктовата й стратегия през 2014 г. ще продължи да носи голяма възвръщаемост.

В допълнение с пускането на най-съвременните устройства, LG ще продължи да се фокусира приоритетно и върху предлагането на премиум UX функции, като например Knock Code, което е начин ясно да се разграничат смартфоните на LG от тези на конкурентните производители. Първо интегриран в G Pro 2, Knock Code позволява на потребителите да включват телефоните си и да отключват клавиатурите им с леки “почуквания” по екрана.

LG G Pro 2 пък е наследник на G Pro – миналогодишният победител в наградите Best Smartphone of MWC 2013. G Pro 2 е повече от достоен заместник на оригиналния G Pro. Със смелия си 5.9-инчов Full HD IPS дисплей, последната версия Android 4.4 KitKat OS и множество от най-добрите в класа си технологии, G Pro 2 предлага потапяне в картината и е първият LG смартфон, който предлага подобрена 13MP камера с технологията Optical Image Stabi-lizer Plus (OIS+).