До дебютът на новия iPad 3 не остава много време и това е обществена тайна. Онова, което обаче широката публика все още не знае е, че Apple вече работи на ускорени обороти, за да подбере поредица от приложения, с които да демонстрира таблета в началото на следващия месец.
Това твърди сайтът The Verge, според който компанията вече е ч т.нар. crunch mode или ускорени обороти с цел спазване на бързо наближаващ краен срок.
Сайтът отбелязва, че докато обикновено компанията избира приложенията за демонстрацията на нов продукт много бавно и внимателно, този път селекцията става много бързо. Ударението е върху софтуер, който може да покаже огромните възможности на новия Retina дисплей на таблета.
Според информацията, която The Verge приписва на достоверен анонимен източник, Apple ще изпрати пакета от приложения на своята вярна рекламна агенция TWBA/Chiat/Day, която ще има задача да подготви рекламна кампания за iPad 3.