LinkedIn: "отговорен" не е хубава дума

Да бъдеш отговорен със сигурност е добро качество за всеки един човек, но може би е по-добре да се въздържате от честата употреба на думичката когато списвате вашия профил в популярната професионална мрежа LinkedIn.

Оказва се, че “отговорен” е думата, оглавила черния списък на 10-те прекалено използвани думички, които членовете на социалната мрежа използват, за да опишат себе си.

Други прилагателни, които всъщност е добре да избягвате, когато правите кандидатурата си по-привлекателна за потенциални нови работодатели и важни делови отношения са “творчески” и “стратегически”.  Особено важи това за “творчески”, която миналата година бе на първо място и очевидно продължава да е широко разпространена и да не се радва на одобрението на професионалистите.

“Наблегнете на вашите лични качества като опишете по уникален начин какво сте постигнали в кариерата си и го подкрепете с конкретни примери. Добавете снимки, видео клипове и презентации, за да разширите профила си и да демонстрирате най-добрата си работа. Даването на отделни примери, които показват колко отговорен и стратегически мислещ се винаги е по-добре от това просто да използвате думите”, съветва LinkedIn експертката Никол Уилямс.