Компанията зад популярната услуга за онлайн съхранение на файлове Dropbox обяви, че търси финансиране в размер на 250 милиона долара.
До момента Dropbox е събрала 257 милиона долара, но нейният изпълнителен директор Дрю Хюстън се надява, че ще може да увеличи двойно размера на привлечените инвестиции.
По този начин Dropbox ще се опита да достигне пазарна оценка от 8 милиарда долара.
Анализаторите вече предвиждат, че евентуалното излизане на Dropbox на борсата може да бъде следващият голям технологичен хит след скорошния дебют на Twitter. Изпълнителният директор Дрю Хюстън не крие амбициите си за компанията си и вече я сравни с позицията, в която се намираше Microsoft през 90-те години – амбициозна и готова да експанзия.
В момента Dropbox вече има 200 милиона частни потребители и около 4 милиона бизнес клиенти. Потребителската база на услугата се е увеличила десетократно за последните три години. Конкурентната услуга Box на младия бизнесмен Арон Леви също се представя добре и събра повече от 300 милиона долара и обмисля да излезе на борсата през 2014 г.