В желанието си да позволи на рекламодатели да предоставят по-релевантни реклами в новинарския поток на Facebook, социалната мрежа обяви, че ще направи необходимите промени в алгоритъма, отговарящ за това, пише Mashable.
“Това означава, че ще показваме реклами на хора, които смятаме, че биха искали да ги видят – пише компанията в своя блог. – Т.напр. ако някой скрие реклама за електроника, ще намалим броя на този тип съобщения.”
Позиционирането на реклами в новинарския поток е от особено голямо значение за Facebook. Миналата есен няколко компании се оплакаха, че социалната мрежа целенасочено намалява ефекта на техните органични постове, за да ги накара да започнат да се рекламират. Изследване от GroupM показва, че делът на видените органични постове от бранда, които следват, е паднал на 38 процента след 20 септември миналата година, малко след като Facebook въведе новия алгоритъм. От социалната мрежа отрекоха това.