След едномесечна кампания Yahoo най-сетне обяви своето ново официално лого.
То бе част от инициативата на изпълнителната директорка Мариса Майер да освежи визуализация на технологичната марка като в същото време запази познатия цвят и удивителния знак.
Моделът-победител в надпреварата за ново лого е бил създаден с личното участие на Майер само в рамките на един уикенд.
“Знаехме, че искаме лого, което отразява Yahoo – закачливо, но и сериозно”, обяснява тя. “Модерно и свежо, но и с намек за нашата история”. Тя разкри още, че преди да стартира дизайнерския процес е било проведено вътрешно проучване и 87 процента от служителите в компанията са изразили желание да видят Yahoo с ново лого.
През тази година станаха доста промени в логата на известни компании като Motorola, eBay и Microsoft вече могат да се похвалят с нов дизайн. Наскоро пък YouTube промени логото си за своите мобилни приложения.