Тайванският производител Acer обяви плановете си да навлезе в бизнеса с технологии, които могат да се носят вградени в дрехите и аксесоарите на потребителите.
Целта на компанията, която е известна най-вече на РС пазара, е това да стане още преди края на 2014 г., обяви нейният президент Ес Ти Лю.
“В момента обмисляме технологии, които могат да се носят и считаме, че всяка една компания и потребител би трябвало вече да има интерес към тях. Това дори не е нова технология, а просто все още не е развита така както трябва”, коментира Лю.
“Това е възможност за бизнес на стойност милиарди долари”, категоричен е шефът на Acer.
Според него въпросът не е “как”, а “какво” – компанията му вече прави стратегия за конкретна ниша клиенти и техните предпочитания по отношение на технологиите, живота на батериите им и другите им технически характеристики.