Най-добрият начин да успее една реклама е тя да бъде ориентирана към по-младото поколение.
Това бе ключовото послание, което Google отправи към посетителите на специално събитие, посветено на YouTube, което се проведе онзи ден в Ню Йорк. Според шефовете на компанията YouTube е ключът към правилната аудитория, тъй като видео платформата е най-популярна сред хората между 18 и 34-годишна възраст.
“Бъдещето вече е тук – преходът към гледането на онлайн съдържание завърши и YouTube може да предложи много повече в сравнение с традиционните телевизии и кабелни оператори”, обяви председателят на Google Ерик Шмид.
Шмид и шефът на съдържанието в YouTube Робърт Кинкъл изтъкнаха, че на месец през сайта минават повече от един милиард уникални посетители, които гледат над 6 милиарда часа видео. Голяма част от тези потребители са представители на Generation C – хората, израснали с интернет, които винаги имат достъп до мрежата.