Следкато в своето начало се превърна в най-бързо стартиралата социална мрежа, по-всичко личи, че кредитът на доверие на Google +започва постепенно да се изчерпва. Откакто новата услуга удари върха с над 200 000 посещения само за периода между 2 и 16 юли тази година, броят на посещенията бавно, но сигурно намалява.
Седмицата, завършила на 20 август показва, че от 1.19 милиона посещения преди седем дни, сега те са се увеличили едва до 1.23 милиона – твърде дребна сума спрямо предишния интерес към Google +. Послдва нов спад – този път от едва 1.16 милиона посещения за следващата седмица.
Освен това анализаторите посочват, че времето, което потребителите прекарват в социалната мрежа, все още е крайно недостатъчно.
Най-новите данни от Experian Hitwise сочат, че средното време, което един абонат прекарва на сайта за седмица през месец август е едва 2 минути и 56 секунди. След това се забелязва леко повишение, при което средната посещаемост се върти около 5 минути за седмица. Подобни показатели са твърде далеч от данните, които генерира освоният конкурент Facebook.