Ако смятате, че след дебюта на BlackBerry 10 появата на нов BlackBerry PlayBook е въпрос на време, ще останете излъгани.
Канадската компания, която наскоро промени името си от Research in Motion на едноименния си смартфон, няма планове да пусне нов таблет, обяви нейният изпълнителен директор Торстен Хайнс.
“От хардуерна гледна точка таблетът е доста труден бизнес. Има една компания, която се справя добре и държи най-голям пазарен дял. От друга страна има и компании, които просто не опитват да извлекат някакви печалби от продажбата на таблети”, обяснява Хайнс по време на интервю, дадено в Австралия, където шефът на BlackBerry е на промоционално пътуване по случай новата операционна система.
“Ние дължим на нашите акционери възможност за възвращаемост на техните инвестиции и тъй като създаването на добър като хардуер таблет е трудно, за момента нямаме никакви планове да правим нов таблет”.
Оригиналният PlayBook бе един от последните проекти на двойката бивши изпълнителни директори Майк Лазаридис и Джим Базиле. Той се появи през 2011 г., но не успя да продаде повече от 2 милиона бройки.