През изминалата седмица американските потребители са пазарували онлайн за почти 8 милиарда долара, което превърна последните 5 дни в най-натоварените в историята на онлайн търговията.
Данните на маркетинговата компания ComScore показват, че за времето от 8 до 14 декември потребителите в САЩ са похарчили 6.9 милиарда долара онлайн, което е с 11 процента повече спрямо 2011 г.
“През изминалата седмица регистрирахме четири дни, в които разходите онлайн надминаваха един милиард долара и това направи периода най-натоварения в историята”, обяви председателят на ComScoreДжан Фулгони. “След тази седмица всички досегашни рекорди за харчове вече са в миналото”.
Оценките на ComScore са, че от началото на празничния период американците са похарчили онлайн 33.8 милиарда долара, което е с 13 процента повече от данните за същия период миналата година. Компанията обаче очаква активността да продължи още, особено с обявяването на т.нар. Free Shipping Day, благодарение на който още хиляди потребители ще имат възможност да поръчат подаръци, които да им бъдат доставени навреме за Коледа.