Apple отново е предпочитаната марка за три четвърти от купувачите на таблети в Китай и за третото тримесечие на годината, твърди Analysys International.
Продажбите на моделите с марка iPad възлизат на 71 процента от таблетния пазар в най-многолюдната страна на света, което всъщност дори е спад с един процент спрямо второто тримесечие на 2012 г.
Въпреки това доминацията на Apple е пълна, след като втората по пазарен дял компания – местния производител Lenovo – има едва 10.5 процента.
На трето място отново е китайска компания, този път не толкова известната Erenеben, която има 3.6 процентов дял, следвана плътно от Samsung с 3.5 процента.
Като цяло Analysys International отчита, ча пазарът на таблети в Китай се е увеличил с 62 процента спрямо същия период миналата година. За третото тримесечие на 2012 г. в страната са продадени 2.6 милиона таблета срещу 1.6 милиона за третото тримесечие на 2011 г.