Американският мобилен оператор АТ&T е готов практически на всичко, за да накара потребителите да си купят новия Nokia Lumia 900. По всичко личи, че компанията е заделила над 150 милиона долара за масирана рекламна кампания, с която да промотира новия Windows Phone, твърди сайтът Ad Agе.
Засега от централата на АТ&T отказват да коментират цифрата, но признават, че рекламният бюджет на Lumia 900 е най-големият, който някога са събирали и очевидно надминава онова, което компанията харчеше, за да рекламира iPhone.
Главната причина за тази солидна сума е именно фактът, че AT&T загуби монопола си върху iPhone и вече не е единствената компания, която го предлага на американския пазар.
Мобилният оператор се опита да навлезе на пазара на Android устройства, но повечето такива модели се предлагат в каталога на другия най-голям оператор Verizon. За мнозина американски потребители серията Droid на Motorola, която се предлага от Verizon, е синоним на операционната система на Google.
Междувременно Lumia 900 дебютира доста добре и веднага оглави списъка на най-продаваните смартфони във веригата Amazon.