Ако бъдат предложени на правилната цена, таблетите на Amazon могат да реализират до 5 милиона продажби в рамките на следващото тримесечие, твърди анализатор от Forrest Research.
Според Сара Епс, ако Amazon пусне своя таблет на цена под 300 долара и успее да предложи достатъчна поддръжка особено в началото, компанията може да продаде между 3 и 5 милиона от своята нова джаджа.
Наскоро стана ясно, че Amazon вече планира да поръча между 800 000 и 1 000 000 таблета на месец за периода август-октомври от своя доставчик Quanta Computer. Това означава, че компанията също се готви за подобно високо търсене, когато таблетът се появи на пазара – а това най-вероятно ще бъде още през октомври тази година.
Според Епс 9-инчовият LCD таблет може да се продава на цена от 299 долара, докато по-смели анализатори фиксират сумата дори на 249 долара. В действителност всяка цена под 300 долара означава, че таблетът ще се продава на загуба, но за компанията е по-важно да спечели първоначален интерес и да обвърже устройството с други свои услуги като дигитални книги, видео клипове и музика.