Facebook стартира нова услуга, която позволява на компаниите да таргетират конкретни потребители със статуси, които не се появяват в новинарския поток на бранда, пише Mashable.
Така например една спортна компания ще има възможност да пусне публикация, предназначена за баскетболните фенове. Постът няма да се появи в раздела “Новини” (News feed) на бранда, но ще съществува в новинарския поток на феновете, които имат афинитет към този спорт.
Друг вариант – даден телеком иска да се обърне към онези свои фенове, които обмислят да сменят телефона си (или пък са проявили интерес към нов модел). Вместо да пратят послание до всички свои последователи, компанията би могла да таргетира именно гореспоменатите потребители.
Не на последно място – тази услуга може да се ползва и за тестове на реклами. С други думи – една компания има възможност да пусне две различни съобщения и да види кое се справя по-успешно.