Shelly стартира Black Friday кампания 2025: Умни спестявания за по-умни домове

До 60% отстъпка на смарт устройства, ексклузивен ранен достъп за VIP клиенти и допълнителни награди за лоялните потребители

 

Shelly Group обявява старта на своята дългоочаквана Black Friday 2025 кампания. Годишното събитие се превърна в едно от най-очакваните от технологичните ентусиасти и потребителите на умни устройства в Европа и Съединените щати.

Тази година кампанията надхвърля обичайните намаления. Тя приканва потребителите да открият нови начини да направят домовете си по-умни, по-ефективни и по-устойчиви. С ясен фокус върху иновациите, добавената стойност и по-голямата свобода и контрол за потребителите, кампанията на Shelly за 2025 г. показва как технологиите могат да подобрят ежедневието чрез по-добър контрол, енергийна ефективност и интелигентна автоматизация.

Black Friday кампанията на Shelly започва с фаза за предварителна регистрация от 13 до 19 ноември 2025 г., която дава възможност на потребителите да се регистрират като VIP членове и да получат ранен достъп до ексклузивни оферти преди официалния старт на 20 ноември. VIP участниците ще се възползват от специални привилегии и подаръци като част от кампанията. Създадени както за технологични ентусиасти, така и за ежедневни потребители, иновациите на Shelly продължават да предлагат интелигентни решения, които пестят време, енергия и ресурси.

От 20 ноември до 2 декември 2025 г. клиентите ще имат достъп до пълната гама от ексклузивни Black Friday оферти на Shelly, включващи специални изненади и награди за по-големи поръчки. Кампанията обещава вълнуващи възможности за всички, които искат да надградят своя умен дом с най-новите иновации на Shelly. В средата на декември Shelly ще отбележи финала на кампанията с ексклузивна томбола за VIP участниците, като награди тяхната активност и лоялност.

Сред акцентите на тазгодишните иновации са Shelly Wall Display XL – елегантен централен хъб за управление на умния дом, Shelly Power Strip – многофункционално решение за контрол на няколко свързани устройства едновременно и Shelly TRV – интелигентен термостатичен вентил, който помага за по-висок комфорт и оптимизиране на отоплението. Тези водещи устройства отразяват мисията на Shelly да прави домовете по света по-интелигентни, по-свързани и по- енергийно ефективни.

Кампанията е създадена, за да даде възможност на потребителите да надградят дома си по интелигентен и достъпен начин. С намаления до 60% върху избрани смарт устройства инициативата подчертава как технологиите могат да улеснят живота, да оптимизират

разхода на енергия и да създадат по-свързана домашна среда. Визията на Shelly винаги е била да вдъхновява хората да правят по-умен, а не просто достъпен избор – чрез решения, които комбинират практичност, устойчивост и иновация.

„За Shelly Black Friday не е просто търговски подход, а начин да направим умния дом по-достъпен за всички,“ споделя Иван Захов, главен маркетинг директор на Shelly Group. „Нашата цел е хората да се възползват от интелигентните технологии, за да живеят по- ефективно, комфортно и устойчиво – било чрез оптимизация на енергийното потребление, повече удобство или автоматизация в ежедневието. С тазгодишната кампания правим интелигентния начин на живот по-достъпен от всякога.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *