Panasonic показа най-новите си технологии и продукти на изложението IFA 2025 в Берлин, поставяйки акцент върху визията си Green IMPACT и стратегията за „Цялостно благосъстояние“. Компанията демонстрира как японското майсторство и иновациите се съчетават в устройства за дома, забавления и лична грижа.
Говорейки за представянето на компанията на IFA и новите продукти, които бяха пуснати на пазара, David Preece, Директор „Комуникации“ в Panasonic Consumer Products Европа, каза:
“Историята на Panasonic започна в Япония преди повече от век и нашето майсторство все още черпи от това богато наследство. Всъщност Panasonic се гордее, че е номер едно сред марките за домакински електроуреди в Япония и единствената японска марка, която предлага пълна гама от електроника и уреди за потребителите по целия свят.
На IFA 2025 ще представим как нашите японски технологии продължават да вдъхват доверие, подобряват ежедневното благосъстояние и стимулират иновациите. От нашите прецизно проектирани аудио устройства Technics, енергийно ефективни кухненски уреди, усъвършенствана обработка на картината в нашата революционна OLED технология, до нашите иновации в личната хигиена, базирана на познанията ни за потребителите, ние демонстрираме как наследството на Panasonic от качество и перспективен дизайн създава значими преживявания за съвременния начин на живот.”
Сред акцентите са новият Panasonic NF-BC1000 Flex Air Fryer, многофункционалният готварски уред NF-GM600/NF-GM400, персоналната съраунд система SC-GNW30, както и обновената гама слушалки Technics AZ100 в цвят Midnight Blue. На щанда бе представен и новият грамофон Technics SL-40CBT, съчетаващ класическо аудио качество и съвременен дизайн.
При телевизорите Panasonic изведе на преден план OLED моделите с Prime Video Calibrated Mode, 144Hz честота за гейминг и усъвършенстван аудио процесор Soundscape Pro. В сферата на личната грижа компанията представи нови сешоари с нано технология, тример за лице и серия самобръсначки 900s.
Изложбата съвпадна и с 60-годишнината на Technics, за която бе подготвена специална зона, включваща както класически, така и нови аудио продукти.
В контекста на устойчивостта Panasonic подчерта напредъка си по стратегията Green IMPACT. Компанията вече е постигнала нулеви CO₂ емисии в 45 от своите 200 фабрики и разширява използването на водородни горивни клетки и възобновяема енергия в производството си в Европа.
Panasonic участва на IFA 2025 в зала 27, щанд 101, където представя цялостната си визия за технологии, подпомагащи вътрешното, външното, пространственото и социалното благосъстояние.