Изкуствен интелект с човешко лице ще помага на търговците

През последните години ставаме свидетели на честото създаване на нови AI инструменти, насочени към автоматизацията на задачи. Малко от тях обаче могат да грабнат вниманието както с функционалността, така и с формата си. Типичен промер в това отношение е стартъпът Artisan, който се фокусира върху интегрирането на изкуствен интелект в човешките екипи, предлагайки им гъвкава подкрепа под формата на многофункционален асистент с човешко лице. Наречен Ava, този асистент може да промени не само продажбите, а и много други сфери.

Той е специализиран в управлението на специфични сейлс задачи, които обикновено изискват много часове ръчен труд. С достъп до над 300 милиона B2B контакти и данни от десетки източници, Ava може да намира, проучва и контактва потенциални клиенти с персонализирани съобщения, изпратени по имейл и през LinkedIn. По този начин асистентът има потенциала значително да увеличи клиентите, както и да оптимизира продажбените дейности.

Джаспар Кармайкъл-Джак, основател и изпълнителен директор на Artisan, твърди, че Ava може да генерира по 50 потенциални клиенти всеки ден. 23-годишният предприемач отбелязва още, че има огромно търсене на такъв тип инструменти на пазара, но не възнамерява да се спре само на един.

“Ava е малка част от това, което нашият окончателен продукт трябва да бъде” – добавя той и обявява, че целта му е бъдещите AI агенти да могат да упражняват цели професии, а не да изпълняват отделни задачи.

Събраните средства в предварителния кръг на финансиране, които възлизат на 11.5 млн. долара, ще бъдат използвани за разширяване възможностите на Ava. Компанията планира да пусне на пазара и нови асистенти – маркетинг артистът Лукас и асистентът за обслужване на клиенти Илайджа.

Според основателя на Artisan, на пазара има твърде много SaaS продукти, които са скъпи, несъвместими и принуждават потребителите да превключват между бази данни или ръчно да въвеждат данни. Ava консолидира всички необходими инструменти и автоматизира изграждането на списъци с контакти, проверката на данни и актуализирането CRM системите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *