Днес Logitech представи MX Brio/MX Brio 705 for Business, революционна уеб камера от висок клас за крайни потребители и предприятия, предназначена да отговори на високите изисквания на взискателни специалисти. MX Brio е най-модерната уеб камера на Logitech досега и се присъединява към екосистемата от продукти Master Series, заедно с MX клавиатури и мишки, за да предостави изключителна производителност и върхово стрийминг изживяване, като същевременно насърчава качественото сътрудничество. Тази Ultra HD 4K уеб камера помага на творчески професионалисти и разработчици на софтуер да усъвършенстват своето виртуално присъствие и ефективно да споделят резултати и идеи.
„Ние знаем, че потребителите на MX продуктите си сътрудничат и комуникират от много различни работни пространства и се нуждаят от гъвкава уеб камера, предлагаща най-доброто качество на видео и звук“, каза Анатолий Полянкер, генерален мениджър на MX Business в Logitech. „MX Brio е уеб камерата ни с най-високо качество, предоставяща на потребителя персонализация и уникална възможност да покажат себе си или работата си по възможно най-добрия начин.“
MX Brio предлага Ultra HD 4K резолюция, както и усъвършенстван сензор, които са доказателство за непрекъснатите иновации на Logitech. Пикселите на MX Brio са 70 процента по-големи от тези на Brio 4K, предишната флагманска уеб камера на Logitech, предлагаща ултра-кристално изображение. Качеството на изображението е надградено с изкуствен интелект, който усъвършенства автоматичната корекция на светлината. Резултатът е по-естествено и подобрено изображение въз основа на база данни от лица. В допълнение, тестове от лабораторията DXOMARK показват, че MX Brio предлага видео с 2 пъти по-добра видимост на лицето и 2 пъти по-фини детайли на изображението при предизвикателни условия на осветление в сравнение с Brio 4K.
Разширените опции за персонализация позволяват на потребителите фино да настроят визията си чрез ръчно регулиране на експозицията, нюанса, яркостта, зрителното поле и други с помощта на софтуера Logi Options+, Logi Tune и G HUB. Режимът Show улеснява потребителите в споделянето на скици или други физически обекти на бюрата си, като просто наклонят уеб камерата. MX Brio има два бийм микрофона за намаляване на фоновия шум, за да се чувате ясно, както и интегрирано капаче за поверителност. Функцията за автоматично рамкиране RightSight открива и центрира потребителя, дори когато той се движи. Тя може да бъде активирана чрез Logi Tune за корпоративни клиенти, използващи MX Brio 705.
MX Brio 705 for Business, корпоративният plug-and-play модел, е съвместим с повечето платформи за видеоконференции, работи с Chromebook и е сертифициран за Microsoft Teams, Google Meet и Zoom – значително улеснение за ИТ екипи, които оборудват работни станции и домашни офиси за служители. В допълнение, ИТ администраторите могат да актуализират фърмуера и безопасно да отстраняват проблеми за своите хибридни екипи чрез уеб-базираната платформа за управление на устройства Logitech Sync.
Подход към устойчивостта
MX Brio напълно отговаря на ангажимента на Logitech да създава продуктови изживявания, които подобряват живота на хората. Това означава да се вземат предвид екологичните и социални въздействия като част от всяко дизайнерско решение. Както останалите продукти на Logitech, MX Brio е сертифицирана като въглеродно неутрална, а хартиената ѝ опаковка идва от FSC™-сертифицирани гори и други контролирани източници. Пластмасовите части в уеб камерата включват сертифицирана рециклирана пластмаса, която дава втори живот на излязлата от употреба пластмаса от стара потребителска електроника – 82% за цвят Graphite и 75% за Pale Grey.
Цени и наличност
MX Brio е налична в цвят Graphite и Pale Grey от март 2024 г. на www.logitech.com и други търговци на дребно на препоръчителна цена от 449 лв.
MX Brio 705, налична в цвят Graphite, може да бъде поръчана чрез оторизирани дистрибутори за 489 лв.