Главният изпълнителен директор на LG определя изкуствения интелект като „интуитивен интелект“ и подчертава ключовата роля на технологията за подобряване на потребителското изживяване и създаване на по-добър живот за всички
LG проведе своята пресконференция LG World Premiere в конгресния център Mandalay Bay в Лас Вегас, Невада, САЩ, представяйки новата си визия и тема на най-голямото технологично изложение CES 2024 – ”Reinvent your future.”
Главният изпълнителен директор Уилям Чо откри конференцията, като повтори амбициозната цел на компанията, обявена за първи път миналата година – LG Electronics да се превърне в компания за решения за интелигентен живот. Натрупала богата представа за глобалните потребители и техните жилищни пространства в продължение на близо седем десетилетия, сега компанията излиза извън рамките на дома, разширявайки дейността си в различни области, включително мобилност, търговски и виртуални пространства. Във всяка сфера компанията се стреми да подобри преживяването на клиентите, като се фокусира върху пет ключови елемента, наречени 3C2S: Грижа, свързаност, персонализация, обслужване и устойчивост (Care, Connectivity, Customization, Servitization and Sustainability).
Изкуственият Интелект (AI) се преосмисля като „Интуитивен Интелект“ (Affectionate Intelligence)
По пътя си към иновациите и повишаването на качеството на потребителското изживяване, LG определя AI като един от най-съществените фактори за постигане на успех. Вместо да се фокусира върху еволюцията на самата технология, LG демонстрира как AI може да осигури осезаеми ползи в реалния свят.
Компанията предефинира AI като „интуитивен интелект“, разкривайки убеждението си, че изкуственият интелект може да подобри преживяването на клиентите с повече грижа, персонализация и внимание.
Интелигентност на живота в реално време
По време на пресконференцията главният изпълнителен директор Уилям Чо подчерта уникалните характеристики на решенията на LG за изкуствения интелект, като започна с капацитета за съхраняване на данни, както по отношение на мащаб, така и по отношение на качество. Сред 500-700-те милиона продукти на LG, които понастоящем се използват в световен мащаб, има много интелигентни устройства, оборудвани със сензори, поддържани от AI, които са оптимизирани да учат и анализират „физическите“ и „емоционалните“ модели на живот на потребителите.
Докато много компании разчитат на данни от интернет, за да обучават своя AI, LG има предимството да използва данни от „реалния живот“, събрани от милиарди свързани устройства, включващи интелигентните продукти на LG и широк спектър от IoT устройства. Този набор от данни може да предостави ценна информация за взаимодействието между потребителите и устройствата, както и за средата, моделите на поведение и емоционалните им състояния. Тези многостранни данни могат също така да дадат на компанията по-пълна представа за живота на нейните клиенти у дома, което ще позволи предоставянето на по-добри и по-интелигентни решения за начина на живот.
Организиран интелект с LG AI Brain
Главният изпълнителен директор Чо обясни неразделната роля, която играе LG AI Brain – мощен процесор, задвижван от големия езиков модел (LLM) на LG. Използвайки огромната база данни от потребителите на компанията, AI Brain прогнозира нуждите на клиентите въз основа на взаимодействията им с продуктите, извършва усъвършенствани процеси на разсъждение и генерира оптимални решения чрез организиране на действията на физическите устройства.
В крайна сметка това позволява на компанията да предоставя иновативни услуги и изживявания за различните пространства в живота на клиентите, като всичко това се предоставя по по-интелигентен и ефективен начин, демонстрирайки вниманието, заложено в концепцията на LG.
Ангажимент за отговорна интелигентност
LG ясно осъзнава отговорността си да използва AI по етичен начин и последиците от своите решения и действия. Компанията се стреми да разработва системи за изкуствен интелект, които са от полза за всички потребители, насърчават безопасното поведение и гарантират сигурността на всички събрани лични данни.
Акцентът върху този ангажимент е надеждната система за сигурност на данните на компанията – LG Shield, предназначена да защитава личните данни и информация на всеки етап от процеса – от събирането и съхранението до използването. Посветена на реализирането на отговорен интелект, LG се стреми да надмине изискваните индустриални критерии за внедряване на изкуствен интелект.
В заключителните си бележки на световната премиера главният изпълнителен директор подчерта, че подходът на LG към изкуствения интелект е твърдо вкоренен във вярата, че клиентите трябва да имат пълен контрол. Той също така добави: „Life is Good. Това е нашето твърдо и безкомпромисно обещание, което ни мотивира да създаваме по-добър живот за нашите клиенти, дори и в ерата на изкуствения интелект.“
По време на събитието към главния изпълнителен директор на сцената се присъединиха Джунг Ки-хюн, изпълнителен вице-президент и ръководител на платформения бизнес център на LG, и Еун Сеок-хюн, президент на компанията LG Vehicle component Solutions, които също представиха иновативни технологии и стратегии, базирани на AI.
Започвайки с дома, вицепрезидентът Джунг представи проект за интелигентен дом на LG, базиран на изкуствения интелект. Компанията включва уникалната технология на LG „Affectionate Intelligence“ – „Интуитивен Интелект“ в платформата ThinQ. Джонг не само представи иновативни нови услуги, като „ChatThinQ“, генеративен чатбот с изкуствен интелект, който дава възможност за естествени разговори с клиентите, и „3D Home View“ – 3D визуализация на дома за интегриран контрол на пространствата по интуитивен начин, но и разкри плановете за пускане на нов хъб за интелигентен дом.
А в областта на мобилността компанията сподели своята визия за автомобилите като „жизнено пространство на колела“, задвижвано от софтуерно дефинирани решения за автомобили. В съответствие с тази визия Еун Сеок-хюн, президент на LG VS Company, представи LG AlphaWare, пакет от софтуерни решения за автомобили на компанията. LG AlphaWare включва универсални софтуерни модули за подобряване на съществуващите операционни системи на автомобилите и за подпомагане на изграждането на нови платформи. Освен това, системата включва и операционни решения, които помагат по време на целия процес на разработване и решения за развлечения в автомобила, които позволяват гледане на съдържание с висока резолюция и висококачествен звук. Част от решенията е и иновативния интерфейс, който работи на принципа „човек-машина“ с технологиите AR/MR и AI, за да осигури поглъщащо преживяване в автомобила.