Световната технологична марка HONOR се включи активно във Fortune Global Forum 2023 в Абу Даби, който се състоя на 27-29 ноември, за да обсъди бъдещето на смарт устройствата. Д-р Рей Гуо, главен маркетинг директор на HONOR Device Co. Ltd., бе част от просветляваща панелна дискусия, озаглавена „Нов интелигентен свят: Какво следва за смарт устройствата“, в която участваха уважаваните панелисти Бен Ууд, главен анализатор и главен маркетинг директор на CCS Insight, и Франк Холцман, глобален изпълнителен вицепрезидент на Electrical Service, TÜV Rheinland.
Нов интелигентен свят: Какво следва за смарт устройствата
Водена от Клей Чандлър, изпълнителен редактор за Азия на Fortune, тази панелна дискусия обхвана широк набор от вълнуващи теми на гребена на технологичната вълна, включително сгъваемите смартфони, ориентираните към човека дисплей технологии и изкуствения интелект (AI), вграден в устройствата.
„За нас е чест да бъдем част от Fortune Global Forum 2023,“ каза д-р Рей Гуо, главен маркетинг директор на HONOR Device Co. Ltd. „Светът на бизнеса навлиза в нова вълнуваща ера, в която технологиите ще заемат централно място. Вярваме, че ориентираните към човека иновации ще дадат нови възможности за следващото поколение интелигентни смарт устройства. Сгъваемите устройства са на път да станат масови, изкуственият интелект, вграден в устройствата проправя пътя към една трансформираща ера, а ориентираните към човека технологии, като дисплей технологиите за комфорт на очите, подобряват изживяването при взаимодействието между човека и устройството. Ние смятаме, че това са водещите теми и тенденции при смарт устройствата.“
Сгъваемите устройства стават масови
По време на панелната дискусия участниците споделиха своите прозрения за развитието на сгъваемите смартфони. Беше направен интересен паралел между сгъваемите устройства в смартфон сектора и електрическите превозни средства в автомобилната индустрия – и двете предизвикаха големи промени в своите индустрии с нови смели концепции, предназначени да променят нещата към по-добро. Последните данни показват, че в Китай повече от 64% от потребителите на смартфони от висок клас са готови да преминат към сгъваеми устройства – показател, че сме на повратната точка за превръщането на сгъваемите смартфони в масов продукт.
В недалечното минало някои основни потребителски проблеми на сгъваемите устройства все още не бяха разрешени – преносимост, издръжливост и живот на батерията. Сега устройства като HONOR Magic V2 са толкова тънки и леки, колкото водещи несгъваеми смартфони, като същевременно осигуряват всички предимства на поглъщащия сгъваем екран. HONOR Magic V2 е тестван, за да издържи на най-малко 400 000 сгъвания, което означава изключителна здравина на устройството, и използва силициево-въглеродна технология, с която батерията издържа цял ден.
След като реши тези потребителски проблеми, HONOR наскоро достигна 1 милион произведени сгъваеми устройства. В момента HONOR Magic V2 е най-продаваният сгъваем модел на китайския пазар, заемайки 25% дял като единичен модел от разширяващия се пазар на сгъваеми устройства, според фирмата за индустриални анализи Omdia.
Нарастващият мащаб на производството показва, че секторът узрява и че HONOR движи веригата за доставки напред. Едномилионният сгъваем HONOR Magic V2 означава достигането на ниво на масово производство с по-автоматизиран и ефективен производствен процес. Това ще бъде от полза за целия сектор, повишавайки доверието във веригата за доставки и насърчавайки други марки да правят иновации в сгъваемото пространство, което на свой ред ще намали цените и ще направи сгъваемите смартфони още по-достъпни.
Нова специализирана лаборатория за комфорт на очите: HONOR Eye Comfort Lab
Технологичните иновации, ориентирани към човека, бяха друга ключова тема в панелната дискусия. Д-р Рей Гуо сподели, че за HONOR това означава идентифициране на реалните проблеми на потребителите и тяхното разрешаване.
Изследванията показват, че в световен мащаб най-малко 2,2 милиарда души имат зрителни увреждания и че това е можело да бъде предотвратено за поне 1 милиард от тях. На фона на това изследване, HONOR направи дисплей технологията за комфорт на очите свой основен приоритет, като инвестира повече от 140 милиона щатски долара (1 милиард китайски юана) в научноизследователска и развойна дейност в тази сфера и разработи над 500 патента, свързани с дисплеите. Съвсем наскоро HONOR отвори нова специализирана лаборатория за комфорт на очите, за да задълбочи изследванията и нововъведенията си в тази област. „С това ново съоръжение се надяваме да създадем оазис за комфорта на очите в пустинята от зрителни увреждания“, коментира д-р Рей Гуо.
В резултат на тази инвестиция, HONOR дебютира със серия от иновативни функции за комфорта и здравето на очите: широчинно-импулсната модулация (PWM) и технология за затъмняване, която позволява на дисплея да пулсира със скорост до 3840 Hz, както и циркадният нощен дисплей за по-добра защита на очите на потребителите. Тези иновации постепенно се разпространяват и в останалата част на смартфон сектора.
Например, откакто HONOR въведе функции за комфорт на очите с високочестотното PWM затъмняване, 12 други марки смартфони възприеха технологията и сега повече от 90% от дисплеите на смартфони в Китай имат такава функция за комфорт на очите.
Разгръщане на AI потенциала на устройството
AI несъмнено беше една от най-дългоочакваните теми на дискусията. HONOR инвестира в AI от години, като първоначално дебютира AI на ниво платформа, за да подобри потребителското изживяване с базирани на намерение AI услуги. По време на срещата на върха на Qualcomm Snapdragon през октомври, HONOR разкри, че техният предстоящ смартфон HONOR Magic6 ще включва On-device LLM, захранван от мобилната платформа Snapdragon 8 Gen 3. HONOR вярва в хибриден AI модел, използвайки AI, вграден в устройството за персонализирано съдържание и услуги, същевременно гарантирайки поверителността на потребителя, тъй като данните остават на устройството.
Три години HONOR
HONOR празнува своя трети рожден ден! Видното присъствие на компанията на Fortune Global Forum 2023 показва, че HONOR се е превърнала в глобална първокласна марка, която е водеща сила в сгъваемите иновации и технологиите за здраве и комфорт на очите.
Данните показват, че тези инвестиции вече дават плодове. Тази година марката постигна близо 200% ръст на продажбите на задграничните пазари. В Европа, както показва последният доклад на Counterpoint Research, HONOR е единствената марка сред първите пет, която е отбелязала ръст на годишна база през третото тримесечие. В Китай HONOR държи челната позиция както на пазара на сгъваемите устройства, така и на общия пазарен дял през третото тримесечие на 2023 г., според големи фирми за анализ на индустрията като Counterpoint и IDC.