Skype атакува Facebook и Twitter в нова кампания

Технологиите променят начина, по който хората мислят и действат. Но дали не довеждат и до деградация на човечността?

Това е основният въпрос, който новата маркетингова кампания на Skype на стойност 12 млн. долара, задава. 

Очевидно тя е насочена директно срещу Facebook и Twitter, които, за разлика от Skype, не предоставят директен и по-интимен начин за контакт между хората.

Кампанията “Време е за Skype” превръща социалните мрежи в свои виртуални врагове. Според компанията за интернет телефония те довеждат до “деградация на човечността.”

В момента рекламите циркулират предимно във Великобритания, но през идните месеци ще се появят и в САЩ. Сред тях откриваме фрази като:

“Кога LOL замести звука на смеха?”
“Кога стана нормално да пратиш текстово на съобщение по случай рождения ден на майка ти?”
“Хората са създадени, за да ги гледаш, слушаш и чувстваш.”
“140 символа не са достатъчни, за да поддържаш връзка с някого.”
“Еднопосочен билет, който ще те върне към човечността.”
“Преминете от постове на стената към първокласни разговори.”
“Без забавяния в човешкия разговор.”

Под всеки един от тези слогани стои съобщението “Време е за Skype”.

Какво мислите за новата кампания на Skype? Дали не прекалява в отношението си към Facebook и Twitter?