3 тенденции в продажбата на бельо онлайн

 

Последният доклад на компанията Technavio за глобалния пазар на бельо през изминалата 2017 година показва някои доста интересни тенденции. В него са посочени и очакванията за развитие на бранша през следващите 4 години.

 

 

Растеж

 

Според доклада, онлайн пазарът на бельо ще нарасне с около 18% за периода 2017-2021 година. С увеличаващия се достъп до интернет по цялото земно кълбо и все по-застъпената употреба на смартфони в ежедневието ни, пазаруването става все по-лесно занимание.

 

Очевидно му се доверяват и все повече хора, които ценят времето си и предпочитат нещата в техния живот да се случват бързо и лесно.

 

Технологии

 

Използването на локация-базирани услуги (LBS) при технологичното развитие на един уебсайт дава сериозни предимства, смятат експертите. Това позволява достигане на по-широк кръг от хора в по-малък периметър. По този начин се търси и отговор на индивидуалните потребности според съответния регион.

 

Услугите, базирани на локацията на клиентите, печелят повече продажби и заради по-бързото обслужване на всяка поръчка, като успяват да доставят стоката възможно най-бързо. Това, естествено, радва клиентите и създава чувство на удовлетвореност у потребителя и отговорност от страна на пазара за кратки срокове на изпълнение на поръчките, без качеството да пострада от това.

 

Продуктово и географско разпределение

 

През 2017 година абсолютен доминант на онлайн пазара на бельо е сутиенът. Очаква се тази тенденция да продължи с пълна пара и през година, казват специалистите от Technavio. Причината е, че на сутиенът отдавна не се гледа само като на част от бельото. Той вече е и важен аксесоар за жената.

 

Любопитен факт е, че 45% от онлайн продажбите на бельо се случват в Европа. Най-активни в това отношение са жителите на страни като Великобритания, Франция, Германия и Италия. Както е добре известно, там се развиват и някои от най-големите марки в бранша.

 

Очакванията на експертите са онлайн продажбите на бельо да заемат все по-голяма част от общия пазар и все по-често потребителите да се осмеляват да купуват чрез интернет, особено когато предпочитат бързина и продуктово разнообразие.