Някои заведения за бързо хранене в САЩ използват услугите на виртуални касиери от компанията Happy Cashier, които приемат поръчки чрез видео връзка от Филипините, Малайзия и Гана. Това решение позволява на ресторантите да намалят разходите си за персонал, тъй като заплатите на виртуалните касиери са значително по-ниски от тези на местните служители.
Тези работници работят в различни часови зони и получават заплащане от три щ. долара на час. Въпреки това, основателят на компанията Чи Джан, твърди, че заплащането е по-високо от местните стандарти и че работниците са свикнали с нощните смени.
Услугата се използва предимно от заведения за бързо хранене и има положителни отзиви от клиентите. Популярността ѝ бързо нараства, като все повече ресторанти в САЩ се обръщат към виртуалните касиери като иновативно решение за оптимизиране на процеса на поръчки.