HMD представи новата си стратегия за развитие на Световния мобилен конгрес

За HMD най-важни са иновациите, насочени към хората

 

На Световния мобилен конгрес HMD представи новата си стратегия за бъдещото развитие на компанията. Като част от своята еволюция тя ще продължи да се стреми да прави телефони, които са достъпни, красиви, желани и могат да се ремонтират. Или казано по-просто, ще предлага това, от което се нуждаят потребителите, без да правят големи разходи. Това означава, че ще създава улесняващи живота устройства, с които хората да посрещат технологични предизвикателства като електронните отпадъци и дигиталната умора.

Накратко, производителите на телефоните Nokia от 2016 г. насам ще създават нови оригинални устройства с марката HMD, ще продължат да продават телефони Nokia и ще работят с интересни, добре познати на потребителите партньори, като част от своята мултибранд стратегия.

Жан-Франсоа Барил, съосновател, председател и главен изпълнителен директор на HMD: “През седемгодишното ни пътуване сътрудничеството и подкрепата ни позволиха да постигнем много. И имаме планове да направим още повече, докато представяме на света новата HMD. Искаме да бъдем катализатор на положителна и печеливша промяна, като възприемем мултибранд стратегия: изработване на нови оригинални устройства HMD, създаване на телефони Nokia и сътрудничество с добре познати глобални партньори.”

Успешна трансформация

За пръв път в историята мобилният пазар отбеляза спад две поредни години при трудни икономически условия, но HMD се противопостави на тенденцията благодарение на мащабния си проект за трансформация, който позволи значително подобряване на оперативната рентабилност на годишна база през 2023 година. Успехът се дължи на свежото и енергично ръководство, острия фокус върху стратегията, гъвкавостта и подобреното поддържане на ниски разходи.

Използване на устройства с опция за домашен ремонт

Електронните отпадъци са един от най-важните проблеми за производителите и потребителите на техника. HMD изработва телефони, които не само привличат погледите, но и се стремят да бъдат по-щадящи за планетата и банковата ви сметка. Компанията създава устройства, които могат да бъдат ремонтирани и печелят награди (Nokia G22 е сред отличените нови изобретения от списание TIME за 2023 г.), и телефони, които издържат по-дълго. HMD разширява границите, за да направи възможността за поправка достъпна за всички.

Знаете ли, че средно 66% от хората в Обединеното кралство в момента живеят със счупен екран? В Европа, Австралия и Нова Зеландия поправимите устройства съставляват 1:4 от продажбите на смартфони от HMD през 2023 г. През тази година очакваме това съотношение да нарасне до 3:4 устройства в Европа, Австралия и Нова зеландия, както и половината от смартфон устройствата, които продаваме в световен мащаб, да бъдат поправими в домашни условия.

Това лято възможността за поправка на HMD преминава на следващо ниво, като значително намалява броя на стъпките, необходими за подмяна на екрана. Можете да кажете сбогом на изоставянето на телефона поради счупен екран и да се включите в движението “FIY” („Поправи си сам“).

Джеймс Робинсън, вицепрезидент на HMD за Европа, Северна и Южна Америка и „Корпоративни клиенти“: “Преди една година представихме първия си телефон, който може да се ремонтира, и получихме голям отзвук. След 12 месеца сме решени да продължим да разширяваме границите, за да променим облика на самопоправката на мобилни устройства. Тъй като все повече хора търсят лесни за домашен ремонт устройства, за да могат да запазят телефона си по-дълго – и да си спестят неприятности или забавяния, когато са необходими поправки – ние сме развълнувани да направим този процес възможно най-лесен, започвайки от това лято.”

Умишлено оставят много на въображението

HMD се занимава с човешките иновации. Това означава обичайно скъпите дигитални инструменти да станат по-достъпни за масовия потребител в световен мащаб. Независимо дали става дума за въвеждане на нови възможности за плащане в телефонните апарати или за добавяне на възможности за микрофинансиране в смартфоните, HMD вече има традиция да разработва иновации с мисия, ориентирана към хората.

Това лято компанията ще пусне на пазара смартфон, който е платформа за иновации и прави технологиите по-достъпни за повече общности по света.

На HMD.com вече е достъпна първата версия на инструментариум за разработчици и фирми, която съдържа файлове за проектиране и информация за интегриране на софтуер.

Компанията приема отворените иновации, като гарантира, че хората и предприятията могат да разширят възможностите на своя телефон, за да отговаря на техните нужди.

„Искаме да подкрепим креативността на много хора – което е скок отвъд това, което можем да постигнем самостоятелно. Потенциалът е безкраен – например панел с модерен дизайн или такъв с допълнителна батерия, терминал за разплащане, баркод скенери или дори преносимо, свързано медицинско оборудване – това наистина е празно платно за творчество“, заявяват от HMD.

Мултибранд – очакваното и неочакваното

Като Human Mobile Devices, HMD има за цел да дефинира по нов начин времето, прекарано пред екрана, да насърчи възможността за поправка и да създаде значими партньорства като част от своята мултибранд визия за бъдещето. Ще продължим да виждаме телефони Nokia и през лятото можем да очакваме завръщането на един емблематичен телефон. Тази година ще видим и звезден състав от вълнуващи нови марки, които ще си партнират с HMD.

Ларс Силбербауер, главен оперативен директор на HMD: “Нашият ангажимент към иновациите, насочени към хората, стимулира разширяването ни, разкривайки нови перспективи за нас и нашите партньори, и е движеща сила за прилагането на мултибранд стратегия. Гордеем се и сме развълнувани от разширяването на съвместните ни усилия с динамични нови партньори като Mattel. Барби и HMD имат мисия да приковат вниманието с нов флип телефон, който ще се появи това лято”.

И като говорим за това…

Здравей, Барби!

При навлизането в нови партньорства HMD ще се ръководи от своите основни ценности и ще търси сътрудничества, които са в унисон с нейната мисия. В тази връзка компанията обяви новаторското си партньорство с Mattel и с култовата кукла Барби, което цели не просто да привлече вниманието, а и да даде възможност за истинско свързване между младите хора, като им осигури спокойствие и на фона на дигиталния „шум“ и разсейване от смартфоните.

Барби флипфонът ще се появи на пазара през лятото на 2024 г. Обещавайки стил, носталгия и така необходимия дигитален детокс, този ретро телефон ще се появи като нов герой в сценария на смартфон културата и ще бъде най-горещият аксесоар през лятото.

Ръководителят на отдел “Потребителски продукти, издателска дейност и LBE” в Mattel за Европа, Близкия Изток и Африка, Рут Енрикес, заяви: “В основата на Mattel са дизайнът и иновациите и новото ни сътрудничество е още една стъпка напред в тази посока. Пускането на Барби x HMD обещава да бъде вълнуващ момент за феновете на Барби от всички възрасти, затова нямаме търпение да го представим на света на Световния мобилен конгрес.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *