От 20 до 27 ноември популярни инфлуенсъри се включват в кампанията с образователно съдържание в TikTok и Instagram
От 20 до 27 ноември дигиталното приключение за деца и младежи Digital Scouts идва с нови знания за онлайн безопасността, любими инфлуенсъри и страхотни награди. В продължение на една седмица шестото издание на образователната инициатива на Yettel, реализирана в партньорство с Национален център за безопасен интернет (SafeNet), ще ангажира децата с темата за опасностите онлайн с леснодостъпна и полезна информация и съвети. Кампанията ще бъде реализирана изцяло в социалните медии, където децата и младежите прекарват по-голямата част от свободното си време и където всъщност са най-уязвими от опасностите на дигиталната среда.
В шестото издание на Digital Scouts се включват любими на подрастващите лица, сред които Борислав Вълов (Ей Бо), Милен Колев, Борислава Тодорова и Мелина Хаманова. Чрез образователно съдържание по теми като: „Непознати онлайн“, „Фалшиви новини“, „Сигурност и защита в интернет” и „Онлайн тормоз” инфлуенсърите ще съветват последователите си как да се предпазват от най-често срещаните заплахи в интернет.
Едновременно с това ще отправят към тях и въпроси в TikTok и Instagram, за да проверят знанията им. Всички, които участват с коментари и дадат правилни отговори, ще имат възможност да спечелят чудесни награди, включително специална кутия Mystery Box със смарт джаджа от Yettel, информационни материали за безопасно поведение онлайн от SafeNet и специален мърч от инфлуенсърите.
Digital Scouts е дългосрочна социално отговорна инициатива на Yettel, която операторът реализира в изпълнение на една от целите в своята Стратегия за устойчиво развитие: всяка година да ангажира 40 000 деца с темите за онлайн безопасност.