Софтуерът, разработен с участието на Сирма Солюшънс АД, решава ключови предизвикателства за търговците в автомобилната индустрия
Автомобилната индустрия през последните години е изправена пред сериозни предизвикателства, свързани с веригите на доставка, променящите се потребителски нагласи, а от там – и с нуждата от по-ефективна комуникацията между търговци и клиенти. Български екип от програмисти е на път да реши много от проблемите на бранша в САЩ, използвайки предимствата на изкуствения интелект (AI – Artificial Intelligence). Това става възможно чрез нова платформа, създадена с участието на Сирма Солюшънс АД – най-голямата софтуерна компания в българската Сирма Груп Холдинг, която дава възможност на автомобилните компании да променят бизнеса си с помощта на някои от най-иновативните съществуващи днес софтуерни технологии.
Проектът отнема около година упорита работа, а резултатът е гъвкаво дигитално решение, базирано на разработения от Сирма Солюшънс АД технологичен стек Bocore и Kanin.io. Създадено за американската Automotive Industry Communication Platform, новото решение позволява на иновативните компании от автомобилната индустрия в САЩ да се възползват по най-добрия начин от силата на изкуствения интелект, обединявайки комуникацията, технологиите и информацията за клиентите на един екран.
Ползите от платформата
Новата комуникационна платформа, задвижвана от изкуствен интелект, е добър помощник на съвременните търговци на автомобили. Благодарение на своето интелигентно въздействие, тя променя ангажирането на клиентите, рационализира операциите и оптимизира взимането на по-ефективни решения. Като модерна система, задвижвана от изкуствен интелект, платформата на Сирма подобрява ефективността на продажбите както онлайн, така и офлайн, разгръщайки пълния им потенциал. Успехът на проекта създава нови възможности пред българския екип, защото технологията може да се използва и за решения в други икономически сегменти.
Използвайки платформата, автомобилните компании могат да разкрият нови възможности за растеж, да оптимизират веригите си за доставки, да подобрят изживяването на клиентите си и по този начин да спечелят конкурентно предимство. Тя разполага с вградени AI функции като персонализирани препоръки, откриване на аномалии и динамично споделяне на съдържание, които дават възможност на търговците да ангажират клиентите си по-смислено и интерактивно и води до повишаване на тяхната удовлетвореност и лоялност.
Използваните технологии
Bocore е вътрешна рамка за бърза софтуерна разработка на Сирма, базирана на технологиите Java/Spring и PostgreSQL. Тя подобрява работата на разработчиците и съкращава сроковете за доставка с цели 30 процента. В допълнение, собствената платформа за обработка на данни в реално време Kanin.io гарантира, че огромното количество данни на компаниите ще се превърне в ценно за бизнеса знание. По този начин тя помага на ръководителите и екипите на автомобилните компании да взимат информирани решения в реално време. Тази мощна комбинация от технологии дава възможност на AI приложението да постига висока производителност и да дава на клиентите навременна информация и анализи.
“Изграждането на двойна екосистема за нашите партньори ни кара да осъзнаем важността на свързването на дигиталното и личното преживяване. С тази усъвършенствана платформа с изкуствен интелект решаваме ключови бизнес предизвикателства за търговците на дребно в автомобилната индустрия и осигуряваме на клиентите им максимално безпроблемнa покупка на автомобил. Постигането на всичко това ни дава увереност, че създаваме бъдещето на електронната търговия от висок клас” – споделя Николай Кондиков, директор “Технологични услуги” в Сирма Солюшънс АД.